vendredi 19 juin 2020

Coloring Book n°1 - SOLD OUT!



I worked hard to present you my first Coloring Book.
It's 12 drawings to color as your wishes or following the colored example.

The book can also be seen as an artbook as it includes all my "Dream Horses" serie HQ printed.

As it's my first try, it's not perfect, I had an hard choice on the paper and finally the one I picked up is better for markers techniques. But thick enough to not alter the other pages while coloring.

Price: 14 USD + Shipping / To order at: coldruru@gmail.com


J'ai bossé dur pour vous présenter mon premier Livre de Coloriage.
Il y a 12 dessins à colorier selon vos envies ou suivant le modèle inclus.

Le livre peut aussi, de ce fait, être acheté comme un artbook vu qu'il inclus toute ma série "Dream Horses" imprimée en haute qualité.

Comme c'est mon premier essai, il n'est pas parfait. J'ai eu du mal à choisir le papier et au final mon choix s'avère meilleur pour les techniques feutres. Mais il est assez épais que pour ne pas abîmer les autres pages pendant le processus de coloration!

Prix: 12€ + Frais de Port / à Commander à: coldruru@gmail.com


Close Up/




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Rebirth - Paard Verzameld contemporary collective Challenge n°59

I've joined the Paard Verzameld Collective , to see what it could brings me. What was interresting me the most is thoses "challenge...