samedi 21 mars 2020

My Little Pony Cushion - Embroidery - Can be Ordered

Thoses two cushions where made for my best collector friends, I choose their favorite childhood pony to embroider.

Ces deux coussins ont été faits pour mes meilleures amies collectionneuse, j'ai choisi de représenter leur poney d'enfance préférés.


I choose how to cut in the fabric to save the ponies I wanted for the embroidery works... I love the whole process! (the original fabric are curtains, really faded in some places).

J'ai choisi comment couper dans le tissus pour mettre en valeur les poneys choisis... J'aime tout le processus de travail du tissu! (originellement c'était des rideaux, vraiment décolorés par endroits).



I can do some embroidery for you on demands:
-I may provide "My Little Pony" fabrics depending on what I have, for cushions.
-I can work on unicolored tissues and drawn the pony myself.
-I can do it on fabrics or clothes you sent to me.

To discuss your project & have a quote done, you can sent me a mail at: coldruru@gmail.com
Thanks you!


Je peux réaliser des broderies pour vous, sur demande:
-Je peux fournir des tissus "Mon Petit Poney" pour vous, en fonction de ce que j'ai, pour des coussins.
-Je peux travailler avec des tissus unis et dessiner le poney moi même.
-Je peux travailler sur des tissus ou des vêtements que vous m'enverrez.

Pour discuter de votre projet & vous fournir un devis, vous pouvez m'envoyer un mail à: coldruru@gmail.com
Merci!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Rebirth - Paard Verzameld contemporary collective Challenge n°59

I've joined the Paard Verzameld Collective , to see what it could brings me. What was interresting me the most is thoses "challenge...